06 4100 1860 ce@pijlerbm.nl

PRIVACYVERKLARING PIJLER BOUW & MANAGEMENT

Uw privacy is belangrijk voor ons bij Pijler Bouw & Management B.V..

We gebruiken uw persoonsgegevens uitsluitend om uw account te beheren en om onze producten en diensten aan u te leveren. We hechten veel waarde aan de bescherming, vertrouwelijkheid en integriteit van uw persoonsgegevens. In deze privacyverklaring leggen we uit welke persoonsgegevens wij verzamelen wanneer u van onze producten en diensten gebruikmaakt, waarom we deze gegevens nodig hebben en hoe we deze gebruiken.

Onze Diensten

Pijler Bouw & Management B.V. is een landelijk opererend bedrijf gespecialiseerd in alle facetten van het bouwproces, van initiatieffase tot en met nazorg en beheer. Wij ondersteunen klanten op het gebied van:

  • Toezicht en Directievoering;
  • Projectmanagement en Projectadvisering;
  • Invulling interim management- of directiefuncties;
  • Realisatie onderhouds-, renovatie of (ver-) bouwprojecten.

Deze privacyverklaring is van toepassing op deze diensten.

Welke persoonsgegevens worden verzameld?

We hebben bepaalde persoonsgegevens nodig om u de best mogelijke dienst te kunnen leveren.  Wanneer u van onze diensten gebruikt maakt, dan verwerken wij de volgende gegevens:

  • Voor- en achternaam óf uw bedrijfsnaam;
  • Aanhef (De heer/Mevrouw etc.);
  • Aresgegevens óf vestigingsgegevens;
  • E-mailadressen;
  • Telefoonnummer(s);
  • Bankrekeningnummer
  • Eventuele bouwlocatie.

Cookies en soortgelijke technologie

Pijler Bouw & Management B.V. gebruikt op haar website geen cookies of soortgelijke technologie.

Hoe gebruiken we uw persoonsgegevens?

We gebruiken uw persoonsgegevens uitsluitend voor de doeleinden waarvoor deze zijn verzameld, en waar van toepassing, om te voldoen aan wettelijke verplichtingen. We gebruiken uw persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:

Uitvoering van de overeenkomsten. 

We verwerken uw persoonsgegevens om de producten en diensten van uw keuze te kunnen leveren. 

Klantcontact en communicatie. 

We gebruiken uw gegevens om in verband met onze dienstverlening met u te communiceren via e-mail, sms-berichten of andere elektronische media. Zo ontvangt u van ons facturen en kunnen wij met u communiceren.

Veiligheid, beveiliging en beslechting van geschillen. 

We gebruiken uw gegevens om de veiligheid, integriteit en bescherming van onze producten en diensten te waarborgen. In voorkomend geval kunnen we uw gegevens gebruiken in het kader van geschillenbeslechting, om nakoming van de overeenkomst met u af te dwingen, om onze rechten jegens derden af te dwingen, of onszelf te verdedigen tegen vorderingen of beweringen van derden.

Wettelijke verplichtingen. 

We kunnen uw informatie verwerken om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, bijvoorbeeld het bijhouden van een administratie of om te voldoen aan legitieme verzoeken van bevoegde autoriteiten (bijvoorbeeld politie/justitie).

Met wie delen we uw persoonsgegevens?

We delen uw persoonsgegevens met derden zoals leveranciers, onderaannemers, overheden bijv. gemeentes, beheerders en andere partners welke direct betrokken zijn bij de door Pijler Bouw & Management aan u te leveren dienst.

We delen uw gegevens:

  • Voor zover nodig om onze bedrijfsactiviteiten uit te voeren en onze diensten te verlenen.

Het gaat daarbij bijvoorbeeld om het indienen van vergunningsaanvragen, leveren van producten op locatie, uitbesteden werkzaamheden, het innen van betalingen en het met u kunnen communiceren in verband met onze diensten;

  • In gevallen waarin u ons uitdrukkelijk toestemming hebt gegeven om dit te doen;
  • Als wij daartoe rechtmatig worden verzocht in het kader van rechtshandhaving, bijvoorbeeld voor onderzoek naar illegale activiteiten;
  • Om in voorkomend geval onze overeenkomst met jou te handhaven;
  • Om onze rechten naar derden toe af te dwingen of onszelf te verdedigen tegen vorderingen of beweringen van derden;
  • Om de veiligheid, integriteit en bescherming van onze diensten te waarborgen.

Waar worden uw persoonsgegevens verwerkt?

Uw persoonsgegevens worden uitsluitend verwerkt door onze eigen medewerkers op kantoor te Vessem. Zoals hierboven beschreven kunnen we ook gegevens delen met aan ons gelieerde partijen en overheidsinstellingen.

Hoe lang bewaren we uw persoonsgegevens?

We bewaren uw persoonsgegevens uitsluitend zo lang deze nodig zijn voor de doelen waarvoor ze zijn verzameld of worden gebruikt en/of zolang dit wettelijk is vereist.

 Toegang tot en beheer van uw persoonsgegevens

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te laten corrigeren of te laten verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door Pijler Bouw & Management B.V. en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u beschikken in een computerbestand naar u of een ander, door u genoemde organisatie, te sturen.

U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar ce@pijlerbm.nl.

Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek.

Wettelijke grondslag voor gegevensverwerking

We verzamelen en verwerken uw persoonsgegevens uitsluitend wanneer wij hiervoor een wettelijke grondslag hebben. De volgende grondslagen zijn van toepassing:

  • De verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst;
  • De verwerking is noodzakelijk voor de behartiging van onze gerechtvaardigde bedrijfsbelangen, bijvoorbeeld i) voor het kunnen uitvoeren van onze bedrijfsactiviteiten; ii) ten behoeve van bepaalde vormen van door u geaccordeerde marketing en profiling of iii) ter archivering van informatie over een geleverde dienst zodat we dit op een later tijdstip kunt her activeren;
  • De verwerking is noodzakelijk om aan een wettelijke verplichting te voldoen, zoals de bewaarplicht voor administratieve gegevens of om bepaalde informatie na een politiebevel te delen voor strafrechtelijk onderzoek;
  • Wanneer u ons uitdrukkelijk toestemming hebt gegeven voor een verwerking, bijvoorbeeld voor het delen van gegevens met partners voor operationele doeleinden.

Wanneer de bewerking berust op toestemming, heeft u te allen tijde het recht om uw toestemming in te trekken. In dat geval beëindigen we de betreffende verwerking van uw gegevens. Het intrekken van de toestemming verandert de rechtmatigheid van de verwerking op basis van toestemming vóór de intrekking daarvan niet.

Vragen en klachten
Indien u vragen heeft over de wijze waarop we uw persoonsgegevens gebruiken, dan kunt u contact opnemen met onze Functionaris Gegevensbescherming (FG) via ce@pijlerbm.nl.

 Indien u het gevoel heeft dat een probleem niet afdoende is geadresseerd, dan heeft u het recht een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Verantwoordelijke entiteit

Pijler Bouw & Management B.V., gevestigd te Vessem, Leeuwerik 5, 5512 AE en geregistreerd bij het Handelsregister onder nummer 84188219.

De beslissingen met betrekking tot de doelen en middelen van de verwerking van persoonsgegevens vinden centraal plaats bij Pijler Bouw & Management, die als verwerkingsverantwoordelijke voor de verwerking van deze persoonsgegevens optreedt.

Meer weten

Heeft u een vraag, wilt u meer informatie of een vrijblijvende offerte aanvragen?
Bel dan naar 06 4100 1860 of stuur ons een mail.
Wij helpen u graag!

Pijler Bouw & Management B.V.
Leeuwerik 5 • 5512 AE  Vessem
06 4100 1860 • KVK: 84188219